Näytetään tekstit, joissa on tunniste maanantaimusiikki. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste maanantaimusiikki. Näytä kaikki tekstit

maanantai 25. helmikuuta 2013

Darrapoistomusaa & pöllöjä

Paha olo ja kauhea maku suussa, mutta ulkona paistaa aurinko!


Oon vieläkin lauantai-illassa.


Ensi viikolla lupaan lopettaa tän hehkutuksen



 Ihanaa Samulia


Rauhoitutaan nyt kuitenkin työviikkoon

Ja kevätkin ehkä ihan vähän pilkistää kattojen takaa!




Ja jos viime postaus olikin hieman angstinenn niin  Miki käänsi päivän ympäri 180 astetta:

Suojeluspöllö
(c) Mr. Tee

PEACE & OWLS

maanantai 28. tammikuuta 2013

Maanantaina kuunnellaan musiikkia


Italiafiilistelyä tuli tänään harrastettua. Tätä kuuntelin useaan otteeseen Torinon kaduilla kulkiessa ja pimeinä kesäöinä Parco Del Valentinossa.



Ihanaa, romanttista!



Vielä viikonloppumuisteluita


Jannille Espanjaan!

PUS PUS JA HYVÄÄ VIIKON ALKUA!